torsdag, maj 30

26+

Senaste veckan har det varit extremt fint väder här i Luleå och jag tror man kan säga att sommaren är här nu. Idag vaknade jag klockan 0800 med 32 grader i lägenheten, vilket fick mig att inse att vintertäcket inte längre lämpar sig att sova med.

Emirates Stadium 30 minuter innan avspark
London var kallt. Vi hade för avsikt att se mer av London denna gång, då vi bara hann med fotbollen förra gången. Det blev inte riktigt så, på den lediga dagen åkte vi till Millwall och såg när de mötte Nottingham istället och på söndagen söndagen såg vi efterlängtade Arsenal - Manchester United. Tyvärr fick vi inte de biljetter på långsidan som vi beställt, men det var en riktigt trevlig upplevelse detta till trots. Det blev många taxiresor, fikapauser och goda köttbitar. Med mig hem fick jag utöver en elak förkylning (det var kallt, det sa jag va?) en ny telefon som tidig examenspresent.

Millwall - Nottingham forest
Bror och far i London
Lämnade in examensarbetet förra veckan och oppositionen till seminariet idag. Betygsgrundande slutseminarie den 4:e juni vilket betyder att jag kanske redan då erhåller min examenstitel. Fast jag tog i och för sig examen redan förra helgen. Skumt system. Fyra år går fort. Den 7:e åker jag i vanlig ordning upp till Kiruna för sommarjobb i några veckor, sen gäller det att hitta ett riktigt jobb!

Examen, halva civilekonomklassen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar